Víte, co to je PPC? PPC znamená zkratku pro pay-per-click. Jedná se o formu marketingu, kdy neplatíte jednotnou cenu za to, že si necháte vyvěsit na internetu reklamní banner. Jednoduše platíte poplatek pokaždé, když někdo skrze vaši reklamu klikne na vaše stránky. Což je velmi férový marketingový přístup. Platíte jen za to, kdy vaše stránky opravdu navštíví. A pokud je PPC nastaveno správně, je poplatek, který zaplatíte opravdu zanedbatelný, protože potencionálně dojde k prodeji, jehož hodnota mnohonásobně převýší poplatek, který zaplatíte tomu, kdo vám reklamu vystavuje. Jak vypadá taková PPC reklama?Může mít opravdu hodně podob. Může se jednat o čistý text, obrázky, video nebo kombinace všech tří prvků. Narazit na ně můžete v internetových vyhledávačích, na sociálních sítích, na různých webových stránkách a zkrátka všude po internetu. Nejoblíbenější formou je, pokud je reklama umístěna přímo ve vyhledávači. Všimněte si, kolik reklam se například zobrazuje ve vyhledávači Google. Jsou to vždy první výsledky vyhledávání, které vám vyjedou. Samozřejmě bývají označené jako reklama. K tomu, aby byla PPC reklama nastavená správně, je potřeba zvážit spoustu informací. Musí se správně nastavit cílová URL adresa, naplánovat si rozpočet, strategii PPC nabídek, co nejvíce zkonkretizovat cílovou skupinu, pro kterou se reklama tvoří a dle těchto informací vytvořit kampaň. U cílové skupiny se bere v úvahu věk, pohlaví, místo sídla firmy, produkty, které nabízí a podobně. Pro vytvoření úspěšné PPC kampaně byste měli mít ideálně již nějaké zkušenosti s tímto typem marketingu. Pokud ho nemáte, bude pro vás určitě jistější, když se obrátíte na odborníky. Například agentura PPC Ostrava https://www.imperialmedia.cz/ppc-ostrava/ vám pomůže vytvořit PPC kampaň přímo na míru pro vás a vaši firmu.